Thursday, August 2, 2012

The Way They Are..

Assalammualaikum,,
Salam sejahtera n salam Ramadhan ke-13.
:)

Cuti ni , bnyk gak masa aq habeskan untuk buat video ni.
Pasal membe2 aku kat U.
Lagi plak ni 1st video aku buat..
Tak tau r smart ke x..

Sorry r video ni panjang sket.
Gamba pun blur sket sebab aku convert format.
Ni je la aku dapat beri,untuk tunjukkan penghargaan aku.
Rasenya,aku boleh jadik manusia yang paling bosan kalau xde dorg semua.

Terima kasih banyak2 chemy UPM 11/12.
Kate org,kita kene menghargai sesuatu sebelum terlambat.
InsyaAllah,ni belum terlambat.. hehe
Next year aku buat part 2 plak,kalau panjang umo.
Hahah..

SEBELUM TEKAN PLAY, pergi kat bawah skali, PAUSE dulu lagu background blog ni.
Pas uh baru bole play video.
Selamat menonton!!



Dah abes?
Trimas luangkan masa.

Ciawww..
^.^



-WITH KNOWLEDGE AND BLESS FROM GOD, WE TRY TO IMPROVISE THE WORLD-



credit kepada semua lagu,penyanyi & gambar yang turut menyumbang 
dalam video ni. Penghargaan khas untuk pelajar2 Chemy UPM 11/12.
-Copyright Reserved - Suffian Osman-

No comments:

Post a Comment