Saturday, August 4, 2012

Fly Away So High..

Assalammualaikum.
Salam kemaafan dan salam ukhwah.
Salam kesejahteraan bagi mereka yang melakukan kebaikkan atas muka bumi ni.
:)

4 Ogos 2012.
Mungkin mata ini akan melihat buat kali terakhir.
Mungkin tangan ini jugak akan membuat lambaian terakhir.
Mungkin hanya ucapan selamat yang dapat mengiringi.
dan
Hanya mungkin doa yang dapat merestui sebuah pemergian.
P
Pemergian seorang sahabat untuk berjuang.
Berjuang meningkatkan kehormatan, buat diri ,keluarga, InsyaAllah buat agama dan negara..

Muhamad Hariri B Manor
(betul ke eja? )
:p


Oh!
Jangan salah sangka.
Dia bukan pengganas,penjenayah,perogol bersiri atau pun banduan terlepas..
Hahah.
.
Aku saje letak gamba uh..
Xbole letak gamba hot sangat..
Nnat ramai awek2 yg baca blog ni, MELTING depan laptop..
Susah nant nak keraskan balik.
:p

Dia budak dorm aku..
Side aku, n antara yang paling rapat gak la ngan aku dalam dorm dulu.
Ni seme kat skola menengah..
Rapat?
Mana xnye, dia senirik mengaku, dia slalu pau megi aku.
:p

Tapi xkesah la..
Aku pun bukan sangap megi sangat.
Ade tu, bole la share2..

Dia ni budak pandai, masuk kelas pandai2..
Antara budak paling hot kat skola.
Kalau outing,perhhh jangan cakap la..
Kalah mat Romeo.
Tahap hot dia, sampai siapa yang jalan ngan dia, seme berpeluh2.
heheh

Bila kadang2 aku lepak ngan dia,
Selain cter pasal pompuan,heheh
Terselit gak cerita tentang cita2 dia..
Ape dia nak buat untuk ubah nasib keluarga.
Dia nak tolong keluarga, nak blaja rajin2..
Dia nak jadik engineer, dari dulu lagi aku rase..
N dia nak terbang ke luar negara.
Kalau dia xengat, hari ni aku ingatkan..
:)


Dia ni suka bersenam dalam dorm..
Patutla badan mengkal je...
Asyik2, dia cakap aku star.
PIAN STAR,PIAN STAR..

Padahal, dia lagi star dari aku..
Buktinya pun dah ade skang,
Lusa nanti,dia da dapat fly g IOWA..
Aku sebagai membe kau bangga do,
Serius bangga..

Bro,
Aku tau, jalan yang kau tempuh sebelum ni susah giler..
Ada masa kau betul2 kat atas, n sampai satu tahap, tanpa kau sangka, kau terjatuh.
Hakikat terjatuh tu,adalah supaya kita belajar untuk bangun.
 Baguslah, semangat kau xpatah.
Kau terus berjuang demi capai apa kau nak.
Itu kualiti terbaik yang ada kat diri kau.

Arie,
Kau penah jadi roomate aq yang paling 87*&^$ skali..haha
Kau penah jadik ketua platun aku yang slalu kejar aku untuk turun kawad,
Kau penah sama2 basuh baju dengan aku dalam tandas,
Kau penah jadik teman untuk sama2 malu nyanyi atas pentas (ari guru ngan jamuan Tuah),
Kau penah sama2 nanges tym baca sajak,
Kau penah sama2 tido bersepah ngan aku dalam dorm,
Kau membe aku yang sama-sama seludup henfon,
dan
Kau jugak la yang penah jadik tempat berkongsi cerita..

Aku tak tau apsal, dalam bnyk2 membe fly,
Aq emosi bhai kau da nak terbang..
Hahah..

Pesan aku, jaga diri kau baik2 kat negara org.
Solat, agama semua jangan lupa.
Jangan lalai, jangan leka..
Dunia kat lua tu terlalu bijak bermain ngan anak2 muda macam kita..
Jngat niat kau elok2,sampai kau habes blaja.
Ingat mak ayah, family kau selalu tym kau kat sane.
Ingat membe2 kau yg selalu doakan kau.
Kalau kau fahami semua ni, InsyaAllah langkah kau xpincang.

Aku minx maaf, xdapat hanta kau sampai kau terbang.
Ade hal last minit plak..
Minx maaf gak, xdapat bagi kau baju sejuk yg kau request uh.
Kalau aku beli pun,xdapat bagi kat kau do..
Jngn lupa,carikkan awek IOwa untuk aku satu!!
Hahha..

Jaga diri kau baik2 ARI2.. :P
Bila dah terbang nant,
JANGAN LUPA CAPAI BINTANG!!

Aku doakan yang terbaik.. :)

Gadis2 nak tgok gamba betol dia?
Ni haa.. (Jangan melting)
huhu


Oryte bro.
Oryte readers..
Selamat berpuasa esok hari dan seterusnya..


Ciawww..
Assalammualaikum
:)


-BIARKAN PERPISAHAN ITU BERLAKU DENGAN HARAPAN SEMOGA IA MENJANJIKAN PERKARA YANG TERBAIK-



-Suffian Osman-


No comments:

Post a Comment