Tuesday, April 23, 2013

Special Edition: Happy BirthdAy!!

Assalammualaikum..
Salam Sejahtera..

Happy birthday to you..
Happy birthday to youuuuuuuu...
Happy birthday to Hairi....
Happy Birthday To youuuuuuuuuuuuu...


Moga Allah selamatkan kau dunia akhirat.

Alhamdulillah..
Selamat Hari Lahir ke-21.
Welcome to the Sweet 21 Club.
Lepas ni da bole mohon rebate fon 1malaysia..
Lepas ni jugak boleh mengundi, kalau kau berjiwa besar untuk mengundi.
:p

Maaf sebab aku xdapat turut sama celebrate kau atau kenakan kau.
Aku pun xpasti yang mana.huhu..
Keadaan dan kesihatan aku xmengizinkan.
Jadi ni je wadah yang boleh aku guna untuk sampaikan apa aku nak sampaikan.


Selamat hari lahir hairi@yeke.
Semoga bertambah panjang umur yang dirahmati n mendapat limpahan rezeki yang diberkati.
Moga perjalanan hidup kau bertambah bahagia dan meriah disamping orang2 yang kau sayang.
Semoga segala impian yang belum dan masih belum terlakasa, akan dikabulkan Tuhan satu hari nanti.
dan
Semoga umur yang meningkat ni menambahkan lagi kefahaman kita tentang erti kematangan
dan lagi
semoga umur yang meningkat menjanjikan keimanan yang turut meningkat..

Sorry xdapat buat birthday kau lebih menarik daripada apa yang aku rancang.
Jangan lupa ucapkan terima kasih kat mak kau sebab da lahirkan kau atas muka bumi ni n beri peluang kepada kau merasa betapa pahit dan manis sebuah kehidupan tu.

Sorry jugak sebab xdapat sediakan hadiah2 yang menarik..
Please, take care in urself and do well in ur future undertaking.
:)

-SELAMAT HARI LAHIR KE 21-

No comments:

Post a Comment