Monday, July 2, 2012

La Furia Roja - This Is Crazy!!

Salam 1 Dunia.
:)

Euro 2012 dah tamat,
aku ulang,
TAMMAT!!

Back to basic,back to our own life.
Prepare nak puasa,prepare nak raya. (awal sekali.haha)
Prepare sebelum buku amalan ditutup, InsyaAllah maghrib 5 Julai nanti..

Alhamdulillah, Sepanyol menang.
Seperti dijangka, mengulangi kejayaan Euro 2008 n World Cup 2010.
And,it is a very great record indeed!!

Sebelum ni sampai gaduh2 ngan membe.
Saling bahan-membahan.
Tapi no heart feelings oryte?
Kalah menang adat r..
Bola tu bulat,n mungkin pusingan atas bola uh berpihak kepada Sepanyol kali ni.
Lek2 sudah
:)

Aq kongsi victory ni ngan membe2 aku..
Ye r, kalau nak harap abg2 aku, spain asek kene bahan je..
Dorg pegi sokong sangat Itali tu pahal?
kan dah..
heheh

__________________________________________________________________________-

Faizal: Cuak lak aku tengok balotelli tu. Kepala Balotelli bahaya doe. Hahah..

Aku: Atas kepala dia bukan rambut tu, ade antenna.. hahaha...

............................................................................

Aku: Spain  cam goyah do tahun ni. Ley ke menang? Asek waste gol je.

Faizal: Hmm,kompem menang la spain. ;)

_____________________________________________________________________________

Ye, memang Spain kompem menang. Dapat sumbat 4 gol do.. Hahah..
Italy kene lauk, tapi yang aku xbole blah uh, apsal player dia sampai nanges2..
Haishh..
Xpasal2, aku sedeh macam tgok drama petang2 lak..
:O

_____________________________________________________________________________

Aku: Tahniah teammate. La roja kenduri gol! Hahah.. Open table r.!!

Syahid: Huh. bosan. Tak yah tgk dah tau spain menang la. Ape cer gamba yg 'sapa kalahkan german akan menang final'? Puih.. hahaha.. Aik,apsal aku lak yg kene blanje? Noobers2 yg slalu kutuk r kene belanja. Hahah.

_____________________________________________________________________________

Perbualan diatas telah disusun dan disunting.
:P

Lelaki dan bola, xley nak pisah sngt r..
Boleh demam,boleh jadik gaduh.
Tapi seme benda uh main2, xde serius2 mana pun.
:)

Kepada yang xminat, atau terkilan dengan kemenangan Spain, xperlu berduka.
Kalah menang adat.
Sama ada kau atau aku,
kita dua2 xdapat duit pun..
Hehhe..

Cuma kadang2,dalam dunia ni,kita kene rasa PUAS.
Dan ini dinamakan PUAS.

Rahmat dan kegembiraan yg Allah bagi tu luas, jadi, marilah kita sama2 berkongsi,xkesah r menang ke xmenang.
v(^.*)v

Chow!!



Ps:Jangan salah faham. Entri ni ditulis tanpa niat untuk berlagak atau riak. Hanya berkongsi. Jangan salah paham. Xhensem, xcantik kalau salah paham. hehe

-KALAH ATAU MENANG PERMAINAN DUNIA. APA JUGA KEPUTUSANNYA, KITA HARUS TERIMA KERANA MUNGKIN ITU ADALAH YANG TERBAIK-


credit to Faizal,syahid,choi n namsen

No comments:

Post a Comment