Saturday, June 30, 2012

This is the story..

Salam Euro 2012..
Hahah..
xpasal2..

Demam euro.
Abang2 aku,sampai 2 org demam betul2..
hohoho..

YANG PENTING,
La Roja (Spain) pergi final..
Aku cuak gak ngan Itali,sebenarnya,
tapi,apepun hasil dia nant, tawakal je r.
Dah tertulis lamaaaaaaa dulu kat Luh Mahfuz.

Ape yg aku nak cter, xde kaitan langsung pasal Euro.
Entry Euro lepas final nant..

Bosan2,xtau nak buat ape.
Hah!
Sebut pasal final,teringat stadi week sebelum final ari uh..

Stadi week ada seminggu, dan seminggu tu DIGUNAKAN oleh pelajar dengan sebaik mungkin.
Digunakan 60 % untuk berjimba-jimbu atau berHuha-huha, menenangkan fikiran dan yg pastinya balik umah.
Selebihnya barulah digunakan untuk memerah otak..
(Xde perah mana pun)
:p

Balik ke UPM, aku terus contact membe aku, Faizal (boleh rujuk kat entry sebelum ni)..
Aq cakap ngan dia, aku nak stadi skali..
Sebab aku ni jenis xley stadi sorg,bnyk mengelamun dari mengadap buku..
Lagi lak,dia pandai, ley ajar benda yang aku tak tau..



Yg atas ni Faizal. 
Hampir sepanjang stadi week uh,sampai abes exam,
aku lepak bilik dia..
Tido bilik dia,guna katil dia
Bnyk giler susahkan dia.
Dah r sepanjang stadi week uh kafe tak bukak..
Dia jugak r yang aku tumpang g makan naik moto..

Bilik aku sendiri pun sedih, sebab aku xbnyk habiskan masa2 terakhir sem 2 dengan dia 'dia'.
Xbole nak buat ape la..
Dah aku pilih nak stadi kat bilik membe,nak wat cane?
:P

Dekat2 ngan bilik faizal uh, ade lagi satu bilik.
Membe2 aq gak..
Syahid ngan fdaus
Oh lupe,nama rumet faizal,rizal...
Budak cos aq gak..

Pendekkan cerita,
kitorg ade stadi limit..
Kadang2, xsampai limit pun.
Limit dia pukul 12 malam..

Jeng jeng jeng.

Lepas 12 malam,otak jam..
Faizal punye kerja r ni..
Perkenalkan game komputer..
Pro Evolution Soccer ngan King of Fighter..

Ayat keramat:
BAK DATANG LA..

kalau ayat tu kuar je,maknanya limit dah sampai..
kene main game r jawabnya..
hehe..

Kalau giler ktorg  sampai, terjerit2 macam kolej uh kitorg yg punya..
Ayat pelik2 macam BORA,NAK,SAH, MAK KTEN,MOJEL. HAH?! seme kua..
Firdaus@namsen punya keje r ni.
Pastu tergelak terbahak2..

Kalau bosan, ramai2 seludup g pam minyak.
Bole order barang kat lubang kecik je,sebab da lebih kul 12 mlm.
Order kat bangla uh maggi cup..
Aku pun tak tau bangla tu paham ke x..
Asek sengih,pas uh angguk2.
Naseb bagi benda betol..
haishh..
=.=''

Pas uh, masak megi,tengok muvi.
Tu r keje kitorg.. 
Sampai habis exam..

Nganjing atau bahan membahan tu jngn cter la..
Da jadik darah daging dah..
Hahah..

Sebelum balik uma,
kitorg berlima g genting...
Firdaus sahat join,ganti rizal..

yg depan kiri uh fdaus sahat.. Rizal nye gamba takde r.. tgok recent post.

Kitorg chow dari kolej malam.
Xtido,jalan2 sekitar kl.
Macam2 yang ada.
Baik buruk KL uh seme nampak malam uh..
Kul 5 pagi seme da rabak..
Carik masjid,pas subuh bongkang jap.

Bangun uh,faizal cam nak demam da.
Badan dedau..
Lepas reboot badan dia,
Naseb baik ok..
heheh

Sampai kat sana,
beratur punya la panjang nak main satu game.
Sape tah yg gatal suh naik ribena (cawan pusing2)
Aku,syahid ngan faizal naik satu cawan.
Kitorg pusing bagai bertebiat.
Sampai org pandang2.

manusia dalam gamba sebagai hiasan.
End up,aku ngan syahid yang dah penah main benda uh, pening cam haram..
Faizal yg xpenah naik uh rilek je.
Haishh

Akibatnye,
syahid terus jadik ibu ngandung, pening sampai nak balik.
Sebelum balik,main bumper boat jap.
Faizal bnyk kene attack sampai basah2.
haha..

Kiri skali, firdaus@namsen, faizal, n kanan skali syahid

Balik uh seme da penat,syahid terus balik umah..
Aq ngan faizal tengok bola kat bilik dia..
Padahal aku tengok on of je sebab ngntuk,faizal yg gigih..
haha

Last day, angkut barang kua kolej.
Tumpang faizal,sampai TBS..

So this is my story.
Kenapa aku post?
Sebab aq rase seronok.
Aq bole kate,ni 1st time stadi week aku xrase stress mane.
Tido malam exam pun awal..
Hahha..

Ape jadik ngan paper2 exam aku?
Alhamdulillah,bolehla.
Cuma paper last cam ^&^%#@#@.
Harap lulus do..

Thanx r kepada membe2 yang ajar aku tym stadi week, bagi tumpang tido, tumpang moto, buat aku ilang stress xm uh.
G genting bagai..
Wish us all the best!!

Sem depan ley buat lagi..
:D

PS: aq ngah gigih blaja dota ni.. Bak datang laaaaaaa.. :P

Chow!!


SPAIN FOR UERO!! Yeah!!



-HARGAI SETIAP PERKARA TERBAIK YANG BERLAKU DALAM HIDUP KAMU SEBELUM MASA DAN TAKDIR MEMAKSA KAMU UNTUK MENGHARGAINYA-



No comments:

Post a Comment