Thursday, June 2, 2011

Selamat Menetas Der!!

Assalammualaikum..

Pagi semalam,
hp aku bunyik lagi..
Betol2 sebelom aku gi klinik..
Rupa-rupanya dia nak bgtau aku birthday kawan aku..

Kawan yang banyak tolong aku..
Bantu aku mengajar perkara yang aku tak tau..
Memimpin aku bila aku mula silap langkah..
Tolong aku bila aku dalam susah..
Teman aku bila aku sorang..
Gembirakan aku bila aku down..

Bukan bermakna kawan2 lain xmacam ni,
Cuma hari ini dan semalam birthday mereka,
Jadi aku puji mereka je r..
Kasik r pluang!
haha

Gurau2..

1 hb Jun 1992.


Mohd, Syafiq b Bahari.

Ni r kawan yang banyak sangat tolong aku waktu aku kat SASER dulu..
Mase dia pindah dulu,au sedih bai.. Xde membe2 nak borak,share2 cter..
Lepas 2 aku jumpa dia kat Um..
Kitorg satu grup tutorial..
Selalu aku lepak kat bilik dia malam2.
Dan seperti kat Saser,aku selalu cter2 ngan dia..
Dia xkedekut,baik hati,dan Open..
Jarang moody,ak rase xpenah kot..
Selalu bawak aku ke hulu ke hilr ngan moto dia..
Bagi aku pinjam laptop,on9 lame2.
haha..
Jemput aq g uma dia,makan..
Sedap2 plak uh..
Syafiq,Terima kaseh banyak2.
Aku minx maap kalau susahkan kau,atau ade sakitkan ati kau..
Kau salah sorg kawan yang terbaik..
Betol!!
:)


2 hb Jun 1992


Muhd. Fakhrul B . Abd Rasid (paling kiri)

Susah betol aku nak dapat gambo die sorg.. 
adoiyai..
Akul ni,
membe aku dari kecik.
Dari darjah satu kot..
Dia ni dah r pandai,kuat agama,rajin,suke tolong org..
Agak perfect gak r..
Hotsetap lagi..
Hahah..
Dulu,cikgu bagi aku tiru dia tym ujian..
Sampai skrg jugak, 
ko xberenti2 tolong aku en fakhrul?
Terima kasih banyak2 .
Allah je mampu balas jasa ko..

..................................................................................................................................................

SELAMAT HARI JADI AKU UCAPKAN..

Semoga panjang umur,murah rezeki selalu
Dirahmati dan diberkati Allah sentiasa..
Berjaya di dunia dan akhirat kelak.
Jadi insan yang berguna dan disayangi sentiasa..
Kalian bijak,gunakan itu ke arah perkara yang baik..
Aku minx maaf,xsempat nak beli ape2.
Aku cuma harap yg terbaik utk kalian..
Dan aku harap,persahabatn ini buat selama-lamanya..
Nanti dah senang,jngn lupakan aku..
Insyaallah,aku sentiasa ingat kalian..

"Alhamdulillah,KAU berikan aku semua kawan2 yg terbaik.."

Oryte,buat semua yang menyambut hari lahir,

SELAMAT HARI LAHIRRRRR!!!

ambik ni!


Chow!
:)


-HADIAH YANG TERBAIK IALAH DOA YANG IKHLAS DARIPADA SEORANG MUSLIM UNTUK SAUDARANYA YANG LAIN-

2 comments:

  1. terima kasih, suffian osman !! :) xde lagsung la yang kau susahkan.. btw,, kek tuh nampak sgt menarik !! hakhakhakkk..

    ReplyDelete
  2. same2.. sorry xde hadiah syafiq..hashah.. kek uh? nak? amik r..hahahha:p

    ReplyDelete