Wednesday, June 1, 2011

Luar biasa..

Assalammualaikumm...

Wo..
lame x buat blog oh..
hahah..
lame r sangat..

Aku demam ni,selsema,batuk,muntah..
Kesian bai..

Aku pun ape lagi r,
g klinik minx MC..Hahah.
xpayah buat kerja ari ni....

Dufuk umah,asek terbareng sebelah laptop..
Aku pun bukak r blog ni..
Tapi otak aku xterbukak nak tulis ape2..

Tajuk kat atas tu,bukan ape2..
Saje2..

Sblm ni banyak benda yang aku nak tulis,
tup2 skrg dah lupa..hahah

Ok r..
aku xtau nak tulis ape2..
sekadar nak ucap hai2 kat blogger2..

-Chow-

ps:Seharusnya kita melihat sesuatu perkara dari sudut pandang yang luar biasa, barulah kita akan tahu kehebatan dan kekurangan perkara itu..

:)

-Sesempurna mana pun seorang manusia itu,mereka tidak terlepas dari melakukan kesilapan.. Dan jika kesilapan itu berlaku,bukanlah sesuatu yang sukar untuk meminta dan menerima maaf-

No comments:

Post a Comment