Thursday, June 23, 2011

Figura Faizah Yahaya

Assalammualaikum..
Selamat pagi..
aku yakin ramai yg dah buat taikkk mate..
haha

Aku xbole tido..
aku pun buat post ni..
semntara ade masa dan xkeje..
bz do skrg..

Kembali kepada topik..

SIAPA FAIZAH YAHAYA?
Typical malay girl..
;)


Bukan awek aku,
bukan mak cik aku,
bukan sepupu atau cikgu aku,
apatah lagi MAK TIRI AKU..
:p

Dia adalah sahabat,kawan dan juga teman..
seorang yang aku rasakan amat baek..
Yang bnyk membantu aku kat Um dulu..
Ye r,sebab aku kenal dia pun mase aku kat UM..

Bukan maksud aku membe2 aku yg lain xbaek,
cuma aku tergerak hati untuk tulis pasal die ..
Aq ade cakap dulu,nak letak seorang membe UM (dekat Um sahaja)yg paling aku respek dan hargai..
 Dia slh sorg..
Esok2,aku tulis yang laen..
;)

Dia yang bnyk bantu aku,
paling bnyk buat aku ketawa,
paling bnyk teman aku..
(selain dari membe2 lelaki aku r)

Masa 1st sem dulu,boleh kate tiap2 minggu aku pinjam tutorial die..
Dia xde plak mengeluh atau marah..
Klau sesetengah budak lain,mesti dah kate aku macam2..
Pemalas,parasit!
hahaha
Tapi dia xcakap mcm tu,she's unique in her own way..

Dia mesti akan buat muka takut tym bagi tutorial tu sambil cakap:
"Sorry taw kalau Faie salah buat... Klau ade yang salah,bgtau ye.. Taw2"
Lepas tu die senyum sampai nampak lesung pipit..
hehhe
(masuk sem 2,aku dah insap sket,dah jarang pinjam tutorial dye)

Dia jugak kelakar..
suka buat lawak,spontan..
Dia jaga bahasa,xseperti bnyk perempuan2 skrg..
Susah nak dengar perkataan xelok dari mulut dia..
Klau dia tersilap cakap,mesti dia buat muka risau sambil cakap:
"Alah,sorry"
hahahha

Perkataan latah yang selalu keluar dari mulut dia,
yang sering kitorg jadikan bahan gelak:
"Oh mak!"
hahah.. setiap kali die terkejut,mesti dia cakap  benda tu..
Faie2..

Ade satu kali tu,
tym exp Bio.dia terjerit2 takut nak amek darah..
Sampai kitorg amik video r..
Tergelak2 tgk gelagat dia..
Padahal xsaket pon..
:p

Muka Cuak..:p

Dia jugak yg selalu buat aku gelak,
kalau aku down mesti aku share ngan die(selain syafiq bahari)
sebab aq tau dia boleh buat aq gelak..
Dia sporting!
xmengada2,xmenggedik2..

Dia xde r kaver2 ayu,tapi dia ttap jaga adab sbg perempuan melayu..
Xde r sibuk nak diet..
Xde sebuk kisah pasal org kate.
:)

Yang aku kagum ngan dia:
Dia sorg yg bersemangat,rajin dan dia sngt sayang ngan mak bapak dia..
Tu yang aku paling kagum dan aku paling puji...
Lagi satu,dia pandai masak..
haha

Susah nak carik org yang sanggup tlg kiter macam2 walaupun dia sendiri dalam masalah..

Klau untuk membe2 kat UM:
Dia salah satu daripadanya..

FAIZAH YAHAYA,
Terima kaseh sebab bnyk menolong,bnyk bagi nasihat dan bnyk teman aku yg bnyk menyusahkan ni..
Moga2,Allah memberikan yang terbaik buat seorang kawan yg baik seperti Faie..

Lagi sekali aku cakap,dia bukan awek aku,tapi dia adalah seorang membe yg terbaek..
;)

ps:Aku rindukan kau faie..hahahah

Chowwwwww
:)

-Semalam Adalah Kenangan,Hari Ini Adalah Kenyataan Dan Esok Adalah Harapan-
-Tidak Kira Apa Jua Keadaan,Yang penting Adalah Senyuman-

mcm ni..hahah


Assalammualaikum..


2 comments:

  1. haha. yes. she's unique =)


    Teringat ayat dia dulu;

    "eh sori kalau kacau korang dua"



    HAHA adoi -____-"

    ReplyDelete
  2. haha.bunbun..
    unik celah mane nye..?

    ReplyDelete