Sunday, March 6, 2011

Tempat jatuh lagi dikenang..

Whoaa..

Kat tempat tu r aku mula belajar hidup sorg..
kat tempat tu jugak aku kenal ape erti kejayaan yang sebenar..
kat tempat tu aku mula kenal erti kehidupan...

Kat tempat tu aku lihat macam2 perkara..
Kat tempat tu aku lihat bnyk jalan yang berbeza
Kat tempat tu aku belajar banyak benda..

Kat tempat tu aku jumpa sahabat setia..
Kat tempat tu aku jumpa kembar xserupa..
Kat tempat tu aku jumpa teman ketawa..

Kat tempat tu aku pernah berduka..
Kat tempat tu aku jumpa manusia bermuka-muka..
Tapi kat tempat tu jugak,aku rasa aku jumpa penghuni syurga,Insyaallah..

Tempat tu akan tetap sama..
Mungkin jenamanya yang berubah..

Tapi,
Walaupun rasanya seakan sama,
MANA MUNGKIN COCA COLA SAMA DENGAN VANILA COKE?

Ini titik noktah terakhir..
Pada sebuah nama..

SASER..

Terima kasih..
Kerana sebuah nama,aku belajar banyak perkara..

Jangan khuatir..
Aku xkan merindui,kerana kau ade dalm hati aku(yang tidak bertaman)
:P


Chow-

-APRESIASI & DEDIKASI BUAT WRGA SASER-

-ALHAMDULILLAH,SASER TIDAK HILANG TAKHTANYA-

No comments:

Post a Comment