Saturday, March 5, 2011

Lady Gaga-salah satu simbol SYAITAN?

Assalammualaikum...

Malas nak cakap panjang pagi2 buta ni..
Xde r pagi sangat..

cuma aku tertarik nak bercakap pasal LADY GAGA..
(Bukan nama sebenar)

Mula-mula memang aku tak tau..
Aku ikut lagu dia sebab lagu dia mangat...
Tak tau pulak,lagu dia membawa banyak maksud tersirat..
Mesej2 berunsur syaitan..
Simbol-simbol seks...

YANG TERBARU:

Cuba baca ni..

Aku paham ape yang dia nak buat sebenarnya..
Tapi,kita tak perlu r nak cuak sangat..
Selagi kita berpegang dengan agama kita,InsyaAllah,xkan ape2..

Lagi satu,tengok ni...


Pelik do!!
Lantak dia r...
Dia nak pakai baju daging ke,duduk dalm telur ke..
aku sure nant dia jadi gila..

Cuma aku tertarik dengan pembikinan lagu dan video klip dia..
Pasti  org yg buat tu memang hardcore sesat r..
Pandai reverse lagu,selit simbol2 bagai..

Menarik do..
Xpercaya?
Tengok ni..


Dah r..
Makn lagi baik...
Oryte..
Assalammualaikum..

ps:Doakan agar manusia2 itu berubah..Jika mereka tidak berubah,doakan agar manusia2 terlaknat itu dihancurkan ALLAH...





-DIAM R GAGA!-

No comments:

Post a Comment