Saturday, December 4, 2010

Kadang2 aku teringat...SASER-Part 2.

Hahahah..
Ade Part 2 plak en??

Kali ni aku bnyk masukkan gamba2.
Sebagai tanda penghargaan..

Lagi pulak,aku tengok majoriti follower blog ni gurl..
Dan SASER plak skola lelaki..
Jadi bila aku letak gamba2 ni,
SUKA LA ANDA KAN WAHAI FOLLOWER2??
hahah..
kidding!!
:)

1.5 Alfa









Ni yang kitorg conteng kat dinding skola..
hahaha..merosakkan harta benda.





Dah...habes pasal kelas...

2.Budak Dorm A105

dan mereka2 yang selalu merempat kat dorm aku..
Hahahah
:P






Semua yang buat dorm kecoh!




Nat,rambai,solihin..Kentang amek gamba.




Biasa r..Angkut air macam kat setinggan..:)



3.Pengawas












Tym F4



4.Budak TUAH..





5.Kadet Pertahanan Awam




6.Jiran2 kelas dak kawan2.

Geng anti-BULI
;P

Graduasi

Antara non-Musllim kat SASER..Paham2 r yang mane..Bukan semua dlm gamba ni.



Fish.mad.ajim..



Dak ragbi

IT'S ALL ABOUT SASER!!


Hahah..tu r..
gamba2 yang dapat aku display kat blog ni..
Sebagai menghargai,walaupun sebenarnya penghargaan tu xdapat nak disampaikan dengan dengan kata2 ataupun tulisan..
Yang laen xbole..
Tak sesuai untuk tatapan umum..
18s*.
hahaha


Walaupun memang ada jugak kenangan yang xelok kat SASER tu,tapi perkara tu aku lupakan..
Xsemua benda tu sempurna kan??

k2..Da penat tulis..
Ni post kedua pasal SASER..
Sambungan ari tu...

ok!
Assalammualaikummmm!!

-TAMMAT-

Hahahaha..Jiwang plak Suffian..
:p

-Tiada rakaman atau gambar yang boleh mengenepikan KENANGAN YANG INDAH-

-9.20 pm-
-CHAOS-

1 comment:

  1. amboi pian . mentang2 manyak follower pempuan . haha . eh2 . ade gamba nabil lahh . :D

    ReplyDelete