Thursday, December 30, 2010

Biawak..Buaya..:p


Hoi!!
Hhahah..
MAlaysia dah sah menang!!!
bagus2...

Tahniah buat HARIMAU MALAYA..

Tapi banyak plak aku lihat muka2 hipokrit..
Dulu geli sangat nak mnyokong pasukan MALAYSIA..
Tiba2,sampai bangga plak skunk nak pakai jersi MALAYSIA?
Kalau dulu kau mengutuk giler2,tiba2 skunk ni kau puji2 plak?
hahah...

DAH LUDAH JILAT BALIK...?
:o

pesanan kat atas untuk penyokong2 plastik PASUKAN MALAYSIA..
:P

AKU?
Dari dulu kalau orang cakap,kau suka kelab ape?
Negara ape?

AKU CAKAP ..
MALAYSIA!!
:D

Dah2..Aku bukan pengulas sukan..
xmau plak aku kena saman sebab ade org yg terasa..heheh

Cuba cakap BIAWAK..BUAYA   laju2..
atau RED LORRY,YELLOW LORRY... laju2..
terbelit r lidah...
:P

Apsal aku cter pasal ni?
LUDAH JILAT BALIK?
LIDAH BELIT2?
kenapa?

entah r...

Aku bosan r..
akhir2 ni bnyk benda jadi..
perasaan xtenteram..
rase diRi ni macam ade buat salah kat seseorang.
tapi xtau sape..

RASE KEHILANGAN..
 xtau ilang ape...

RASE BERSALAH...
xtau pada ape..

RASE KESIAN..
xtau pada sape...

KESIMPULAN:
OTAK AKU TENGAH HANG!!
:P

PS:HOI kau!!kalau nak pegi,pegi jauh2 r der..Jangan menyemak otak aku r...
:o

-TROUBLE IS A FRIEND??-

2 comments:

  1. hahaha si nana duk try pian punye tongue twister. hahahaha. rasenye pian ade wat salah ngan bunbun ni.. kehkeh

    ReplyDelete
  2. hahah..
    suh nana buat ni:She sells sea shells on the sea-shore..The shells she sells are the sea-shore shells...hahah..Dapat buat pian bagi singgit!!haha
    SALAH APE PLAK?
    :O

    ReplyDelete