Wednesday, November 3, 2010

hApPY BiRtHdAy bUdak kEcHiK!

aku betol2 xsangka,kau call aku pagi tadi...
aku ingat MENTERI mana yang nak bersidang pagi2 buta.
HEHEHEH..:)

SELAMAT HARI JADI ADZIM RAZAKKKKKKK!

Skunk kau dah 18 tahun...dah besar..
pandai2 r jaga diri..
Teruskan keCOOLan sebab ia buat kau lain dari yang lain..

Adzim razak..
Dulu aku xkenal mangkuk ni ...
oh,LUPA..
budak ni!
dia sama skola ngan aku..
BUDAK OMEGA...
macam biasa r
BUDAK OMEGA,SOMBONG!

Hahaha..kidding..
Aku kenal dia pun melalui HAMZAH..
kawan sekelas dia..
Dia ni seorang yang hepi go lucky,xreti duk diam..MACAM ULAT NANGKA..:P

Dia ni jugak seorang yang kuat semangat r..
Selalu gak aku lepak ngan dia,tapi rugi gak..
Aku kenal dia tym dah nak dekat pertengahan F5..

Slalu gak r dia buat aku ketawa ngan LAWAK2 dia..
Xde lawak pun,cuma cara dia buat aku tergelak...
Kalau aku ngah moody,dia buat aku jadi xmoody..
macam tu r..
BAGUS EN....??
:P

Tapi perkara yang aku xbole lupa tym dia kena denggi..
Cuak oh...
PLATELET dah drop giler!
nasib baik r xjadi ape2 doe..
ALhamdulillah,Tuhan masih beri peluang kat aku untuk ade kawan macam kaw!!:)

Jadi,kalau kau baca ni kechik,
aku nak ucap terima kaseh bnyk2..
sebab kau bnyk buat aku ketawa kat SASER dulu...
Trimas2..

Aku harap,
sempena hari jadi kau ni,
ALLAH limpahkan rahmat buat kau...

Dan semoga nanti,
Kau bertemu ngan jodoh yang solehah,
dikurniakan anak ynag soleh dan solehah,
serta semoga kau ngan family diberi ketenangan dan kejayaan hidup,
DI DUNIA DAN AKHIRAT KELAK...:)

JAGA DIRI KAU BAIK2 BRO!JANGAN LUPAKAN AKU!!!!!:)

aKU CILOK GAMBO PROF. KAU..HAHA





HAPPY BIRTHDAY!
:)

-Shytoothless-

P/s:Alhamdulillah,mak aku dah ok sikit..Masih tunggu result dari hospital..
Ape2pun,trima kaseh kat kalian yg mendoakan kesejahteraan mak aku..
TRIMA KASIH!

n cerita budak jalanan terpaksa dtunda lagi..MAAF:(..

OK!

CHOWWWWWWWWWWWWWWWWWW:)

SENYUMAN YANG PALING INDAH APABILA ANDA SENYUM KETIKA MENANGIS..
X PERCAYA??
TRY IT!

HAHAHAHA:P


-TAWAKAL-
-1.18 PM-





No comments:

Post a Comment