Saturday, July 16, 2011

Dia Hebat!

Assalammualaikum..

Post kali ni xpanjang,
sbba ape aku post..
Sebab semalam au tertonton,
dan apabila nama dia diumumkan,
Tiba2 aku berasa bangga..

DATUK HJH SITI NURHALIZA..


xperlu aku perkenalkan siapa..
Nama dia dah cukup besar..
Terlalu besar mungkin..

Bnyk anugerah yng dah dia dapat..
Bnyk lagu berkualiti yang dia hasilkan..
Masih,dia seorang yang merendah diri dan masih menjaga adab2 sebagai seorang wanita Melayu..

Sehingga semalam,
dia dinobatkan sebagai Artis Serantau Paling Popular lebih dari SeEDEKAD..(Anugerah Planet Muzik)
dah sebelas tahun.
Mengalahkan artis2 indon,singapore,brunei yg lain..

Malaysia bai!
Sape xbangga??!

Dia bukan shj menang anugerah popular,dia maseh lagi menang anugerah2juri..
Sebab dah selalu menang,bnyk dah anugerah dia xmasuk..
ABP,AJL dan yg terbaru ni,APM..

xpe r,
kasik peluang..
Apa pun tahniah Datuk Siti Nurhaliza!!

Aku tertarik dengan kata2 beliau:

-Kita Tak Mati Kerana Kejian,Kita Tak hidup Disebabkan Pujian-

Aku setuju!
:)

CHOW

Ps:tahniah buat sahabat2 yg dapat tempat yang baik dalam IPTA..
Kecewa? Bnyk yg nak dikecewakan..
Tapi kita harus bersyukur dengan jalan yg Allah tetapkan..
Ada hikmah di sebalik perkara yg berlaku..
Setiap pemberian yang kita perolehi,
ucapkan ALHAMDULILLAH..
:)

-JANGAN PERSOAL APA YANG BERLAKU,KERANA ALLAH PUNYAI RAHSIA YANG TERSENDIRI-

No comments:

Post a Comment