Wednesday, February 23, 2011

DOWN..

Assalammualaikum...
ape kabar?
harap2,luar biase bagus dan hebat sekali..
:)

Hari ni,mood aku xberapa nak baik r..
Tapi aku xde r mood swing macam selalu..
Aku da malas nak masam2 muka..
Kedut ngan urat kat muka aku da makin banyak da..
:O

Kalau post sebelum ni,
aku citer pasal masalah ngan kawan baik,
YA,
Aku xnafikan yang aku pun terlibt gak...
Aku malas nak pikir sebenarnya..
Tapi..

Perempuan...
Sebab subjek tu,
hubungan baik kitorg putus kat tengah jalan..
Aku dah cuba mintak maaf,
Tapi nampaknya maaf aku terbiar sepi...

Bukan niat aku nak rebut perempuan dia,
tapi dia yang salah anggap..
Aku anggap dia macam adik aku sendiri,
xkan r aku nak try pompuan adek aku plak?
Aku ade aku punya r...
B matured bro..

Dia maki aku malam tu,
aku terasa giler bai..
Tapi aku diamkan...
Aku ngaku kalah,malas nak panjang2 cter..

Aku diam tapi bukan bererti aku salah secara total..
Aku pergi jauh dari idup dia ngan perempuan dia...
Setiap kali aku terpandgkan dia,aku teringat..
Aku xnak simpan rase dendam apetah lg sakit ati..

Tapi,
Kenapa skrg  ni rumet dia merangkap kawan agak baik aku pandang aku slack gak?
Dia pun ingat aku nak try awek die plak?
Aku xde niat ape2 pun der...
Aku baik ngan perempuan2 diaorg pun sebab diorg kawan aku...
Lagi plak,diaorg yang kenalkan aku ngan awek diorg..
Abes skunk,cemburu apsal?

DER:
Aku xbuat ape2 pun..
Aku xayat awek kau pun...
Kesian la sikit kat aku...
Aku stress bila rumet kau ngan kawan2 kau pandang aku lain macam..
Aku rase xtenang bila aku tau ade yg xpuas ati..
Bila aku sedar ade mata2 tajam yg memandang..

Tolong r..
Aku dah r terkilan bila kau putuskan kawan dengan aku..
Aku terasa gler bila kau maki aku..
Rumet kau,merangkap kawan rapat aku gak, 
BEKAS mungkin,
pun join sekaki ..
Xyah r pandang aku macam aku ni salah sngt..
Lek2 sudah...
Aku betul2 minx maap..
Aku xnak sakitkan ati sesape..
Lg plak, bukn  korg clash pun..

Takpe,
sblm abes pasum t,aku minx maap balik...
Pada bnyk org mungkin
Termasuk kepada org yg buat salah kat aku.
PELIK EN?
:P

Demi ukhwah,dan demi ALLAH,
Aku sayang diorg..
Aku da anggap dorg macam adek beradek da..
Tapi tu r,sedangkan pantai lagikan berubah,inikan pulak manusia?

Dah2,
Kawan aku da merayu2 nak tengok citer korea..
Dia ni seorg yg sangat excted..
Satu ari nanti aku cerita pasal keEXCITEDan dia...
hahahaha..

Maaf,aku cerita kat sini..Aku sedar aku xpatut cerita..Tapi aku depressed,stress..
Maaf .. 

Oryte..
Assalammualaikum..

Ps:Mengaku kalah xbereti kita salah atau lemah..Aku akan tetap minx maaf lagi,entah buat kali keberapa, Walaupun aku rase,tempat aku bukan di dalam KANDANG PESALAH..





-MUNGKIN BERDIAM DIRI BUKAN JALAN TERBAIK-



1 comment: