Friday, August 5, 2011

Salam Ramadhan-xprience.

Assalammualaikum..
Blogger2?
haha
 kabare?

harap2,luar biasa bagus dan hebat sekali.
:)

Puase da dtg.
Setan kena ikat.
padan muke dia.
haha

Seme sibuk nak serbu bazaar ramadhan en?
tapi muka seme layu2..
chill la der,sis..
semangat sikit..
bukan xpenah puase sebelum ni en?
:p

Hmm,
tapi bila masuk Bulan Ramadhan ni,
aq teringat waktu2 kat asrama dulu..

Bangn pagi kul 4 lebih..
ntah kenapa,senior2 aq yang rajin kejot junior.
untung bai.

Lupe plak,sekolah aq,seme lelaki..
xde wanita2 yang cantik dan ayu2.
hanya lelaki2 yang xde mase nak kaver macho..
haha

sambung balik,
seharian blaja,
seme da jadik cam mayat hidup..
xpun zombi.
haha

kalau biasa padang penuh tym petang,
tapi start bulan puase,
budak2 ni penuh jugak..
tapi penuh dalam dorm.
berenang atas katIl=TIDO..

sampai pukul 4 lebih,
ade trip g bazaar..
trip ikot kelas,
bergilir2.
seme da standby awal2..
kalau terlepas bas,
MEMANG SENGSARA R HIDOP.
haha..

Yang lain sebok nak pesan,
sampai ade satu kali tu,
aku rasa jari2 aq yang tough ni,
nak patah berderai..
:p

Aq cepatkan,
sampai r tym maghrib..
kitorg bukak pose kurma beberapa bijik.
BADAR-BADAN AGAMA DAKWAH DAN ROHANI yang sediakan..
tapi kurma tu cam pelik sket,
tapi kitorg bdak2 lelaki yang sentiasa kebulor,
lantak je r..
haha

lepas uh,
semayang maghrib n semayang hajat..
abes je,
akan terjadi 2 perkara dan 2 perasaan yang berbeza..

AKU PERNAH RASA KEDUA2NYA..

Senior akan dilepaskan dahulu dari surau..
Diikuti junor..

Kalau jadik senior,best r..
dapat cop tempat,dapat cop makanan,dapat pau bdak2 junior punye makanan..
hahah

kalau jadik junior?
paham2 sudahlah..
nanges la ..
:O

yang xbole blah,
keluar je surau,
seme lari2,
mcm merentas desa nak g dewan makan..
aq pun kadang2 join jugak..
tapi selalunya mesti aku lambat,
sebab aku gelakkan membe2 lain..
haha

lepas makan,
lepak2 kat dorm..
tunggu Isyak,tunggu tarawikh..
ni yang best.
open table makanan yg kitorg da beli kat bazar..
sambil bukak cerita yang bukan2..
BUKAN2?
penat kot tahan seharian..:p

lepas tu,
dengan perot yang berat,g tarawikh..
sampai ade yang tido tym sujud,
tido tym tahhiyat..
ade gak yang skip tarawikh..
nak maen sedot2 asap jap.
haha

dan keadaan berterusan dan berulang macam tu.
Aku xbosan.
Sebab aq rase seronok..
seronok bai!

owh,
sekolah aku?
sek. sains seremban.
form 4 ngan form 5 sahaja..
;)

kalau dekat U,
pagi xsahur,
petang g bazar ngan membe,
pastu bukak pose ngan membe dalam bilik..
seronok,tapi xsemeriah kat asrama r..
:)

Aku rindu bai..
rindu gler suasana dulu..
kalau bole,aku nak rase sekali lagi..
Tapi hidup ni terus berjalan kan?
xbole nak patah balik..
nikmati r susana sekarang ni..
;)

Oryte..
buat membe2 aku skola dulu,
jage diri korg baek2..
ingat tuhan selalu..
;)

Semoga Ramadhan kali ni memberi keberkatan yang terbaik buat kita semua.
Amin


chow!

ps:siapa yang dah follow aku,letak r link..
aku xjumpe r link korg..
;(

-HIDUP BUKAN SATU PELARIAN TAPI SATU PERJUANGAN-

1 comment: