Tuesday, July 12, 2011

Post Mustahil...

Assalammualaikum..
Pelik tajok atas?
Hahah..

Pelik mmg pelik..
Aku pun pelik kenapa aku nak buat post pasal ni..
Kegilaan masyarakat sekarang..
Xsemua,tapi hampir semua...
Apa?

K-POP @ KOREA POP..

Aku bukan nak cter pasal grup mereka,lagu2 mereka atau drama2 mereka..
Sebab aku xminat..
Mungkin ade r satu dua lagu,grup atau drama yg aku tau..
Lain aku xamek kesah..

Cuma kadang2,bila aku tgk2 pelakon2 atau penyanyi2 korea,
aku pun tpikir satu benda yg xkan berlaku..
SUNAT LAGI SEKALI PUN,XMUNGKIN BERLAKU DER..

Apa?

Aku nak menjadi salah seorang manusia Korea..
hahah..
lawak la ko giler!

Ye r..
Mereka kacak bergaya..
Ramai org tergila2..
Hampir semua pompuan cair ngan mamat korea..
Walaupun kebanyakkan mamat Korea tu jambu..

Kan bagus kalau diri ni bole bertukar2..
Hahha..

Tiba2 jadik macam ni..

Ricky Kim

Nant dapat bini pun lawa,macam ni..

Abaikan perot pompuan tuh..hahah

Ataupun seperti yg perempuan gila2kan ni..

HUJAN

ataupun seperti grup ni..


Mesti,kalau ada gurl2 yg baca post ni,
setiap kali nampak gamba2 kat atas,
mesti mereka cakap..
"wah,hensemnya..
semartnya..
cute nya

kan?
xpayah nak tipu r..
ahha..

TAPI,XMAEN R STOCK2 YG MUKA JAMBU SANGAT..
lemau..
hehhe..

Dan,
Bila aku dah jadik mamat korea nanti,
mesti aku akan didampingi oleh perempuan2 
yang cantik bergaya macam ni..








kalau minah2 ni pakai tudung,FUHHHHHHHHHH..hahah



Pasti aku jadik org yg paling bahagia atas muka bumi ni..
Kenapa tak?
Dapat awek,stok2 muka yang cute,sembab macam ni..
mmg idaman do..
Like2..
hahah..

Tapi,
semua ni mustahil bai..
Suffian2,
xpayah nak mimpi do..
Kulit aku pun xberapa nak korea..
Ade hati nak jadik mamat korea..
Hahha..

apae2pun..
Ini saje2..
Bukan aku nak sngt ..
Aku bersyukur apa yg ada..
Setiap orang diberikan sesuatu yang unik tentang diri masing2..
Alhamdulillah..

Tapi kalau dpt.xbole nak cakap ape r kan?
hahah..

-CHOW-

ps:ada cara nak tambahkan isi kat badan? bagitau aku...
Tapi kalau suh aku makan bnyk,lagi baik xpayah..
Aku ni,melantak banyak2 tiap2 ari,tapi macm tu gak..
ahhahaha..
:p

-MENJADI MANUSIA SEJATI ADALAH LEBIH BAIK DARIPADA MENJADI MANUSIA PLASTIK- 

No comments:

Post a Comment