Friday, April 15, 2011

-TAMMAT-

Semua dah berakhir..
Satu fasa dah tamat..
Kenangan,mungkin ade yang aku tinggalkan..
Mungkin ade yang aku bawak balik..

Masa untuk bukak buku yang baru..
Buku mengenai setahun kat PASUM,aku simpan,
atau mungkin jugak aku hanyutkan kat laut..
:)

Semua yang tersimpan,
dah diberi kepada tuan empunya diri..
Aku xde ape2 lagi..

Semoga yang terbaik buat sahabat2 ku..
Biar segala impian kalian menjadi kenyataan..
Jaga iman,jaga diri,jaga hati..

Ingat,dunia ini penuh dengan masalah..
Dan setiap manusia lakukan kesilapan..Yang berbeza hanyalah cara untuk mengatasinya,
bukan dengan bermasam muka dan menangis,
hanya gelak,topeng menutup kekecewaan..

Selamat tinggal..:)
Aku akan buat bnyk pos pasal um..
Tunggu!
;)

Assalammualaikum.



ps:aku terkejut tengok kau pakai tudung tu..Tiba2 aku teringat kat seseorang....
Terima kasih bnyk2..


-PELANGI TAK PERNAH GAGAL UNTUK MUNCUL SELEPAS HUJAN,CUMA MANUSIA YANG GAGAL UNTUK MELIHATNYA-

No comments:

Post a Comment